Thursday 12 January 2012

RIP for Keishu

RIP Keishu :(

Tak tau mana asal usul si kecik ni, just jumpa dia kat dalam depan kasut kat rumah. Kurus kering, berkurap and muka kesian gile. Umur dalam sebulan lebih kot.

End up gue masukkan dia dalam cage bela sampailah gemuk and sihat takde kurap dah. Bulu pun makin panjang and cantik. Masuk bulan kedua si Keishu a.k.a shoking ni da jadi sebahagian daripada kucing-kucing gue yg lain.

Sebelum pergi keja layan dia dulu, balik keje dah mengiau nak kuar cage.Main ngan dia jap then baru boleh masuk rumah. Dia dah macam penjaga luar rumah, memandangkan kat dalam dah ada penjaga lain.

Haiyorr makin lama makin manja and mengada sampailah last week dia lemah semacam. Tak makan, minum and tak nak main. Bawa pergi doc, and he said dia kena bad flu!. and hope for the best..:( very weak.
Jaga dia cam jaga baby. After balik klinik dia cam da okay sikit, mula minum and wiwii.

But..umur tak panjang, balik keje semalam dia langsung taknak tgk muka gue, lemah. So plan pagi tadi nak bawa gi klinik lagi...tengok-tengok dah kaku...:( sedey wooo.

Cuma gue tak berapa terkilan sebab dah jaga dia sebaik mungkin cuma dia tak boleh survive lagi. Even tho' kejap je jaga si kecik ni, lebih kurang tiga bulan kot,  tapi sedihnya macam dah lama bela. Tak tau la kalau yang lain-lain (nellyashleyshinjopintotigerchelseakeishi) takde. Sesak gue kot!

haih..Rest in peace Keishu. :(

1 comment: