Saturday 3 March 2012

Halo Mr March

Halo Mr March!

Almost sebulan tak jenguk sini..oo well busy yang kadang-kala buat-buat bizi gitew..:).

Actually last month sangat sucked, sebab mangkuk hayun ni memang tak reti bahasa. Gue tak paham btol la ngan mangkuk ni...memang tak  oleh dipercayai langsung. Fed-up la gue. Dah banyak kali cam tu, mula-mula paham la, pastu go the hell yeah.

And of course bila gue da pissed hyehye byebye la gitew kan. Harap one day nanti ada orang pergi sumbat mulut mangkuk nih ngan selipar jepun. Sesuai ngan dia la kot.. bab tukar belit cite memang terbaek! huh...pi mampsss..

Lupakan saja kisah itu yor...

Sudah March 2012, sekijap jer kan..ada apa ngan bulan nih?? Ermm kawan-kawan besday rasanya takde kot..just anak buah aku jer..pastu bulan ni ada game tenis malaysia open bmw, and ada F1 on 23-25 nanti and hujung bulan tak  silap aku ada konsert LMFAO kat Pyramid.

Event besar tu je yang gue ingat setakat ni..if ingat lagi gue update ler..

don't chaos!

1 comment:

  1. thank you for you koop during tennis bmw.. keep the psychology going.. ngehh

    ReplyDelete