Wednesday 21 March 2012

RIP Smoochie :(

Benda paling gue tak suka dengar,tengok, face ialah bila kucing mati. Duhhhh..Last month gue da meroyan sebab kucing angkat gue, Shoking dah 'pergi. Ni skali lagi gue sedih sebab one of my favorite cat gue dah mati..huarggggggg!!!! Smoochie.

Kiss dulu sebelum tido.:(
Kalo mak dia- Phoebe dulu jatuh dari tingkat 9, dia lak jatuh dr tingkat lima. Actually Smoochie ni gue bagi adopt kat my frend. And dia happy ngan parents baru dia tu, cuma jodoh tak panjang. Gue tak boleh cakap apa-apa. Gue sangat speccccchhhhlesss. Gue sangat sedih. Gue rasa cam bersalah. Tapi tulah, benda da nak jadi. I don't blame anybody. No worries. 

S.m.o.o.c.h.i.e.
Me dunno wat to do. Hope dia akan jumpa dengan mak dia di sana. Me love u always. Last jumpa dia  Feb. And as usual dia mengada and nakal. And now..... he's gone. 

Bulan ni berita sedih back to back..*sigh*

RIP Smoochie Aug 2009- Mac 2012





No comments:

Post a Comment